Featured Post

反高鐵 停撥款 1月8日全民BIG爆立法會

反高鐵 停撥款 1月8日全民BIG爆立法會

十二月十八日星期五下午三點至九點,立法會財務委員會大 會審議高鐵669億撥款,一班保皇議員和功能組別議員又想做舉手機器出賣市民。這班人無恥,但也膽小,既然他們最怕市民,我們就來一次最大的動員:「1218請假包圍立法會」,阻止倒米議會通過高鐵撥款。大家想想,我們日

做野做,晚晚至少九點收工,仲要驚俾人炒,換來雞碎咁多 ,又要報course增值,又要交租食飯,咁樣的生活,唔掂,如此把我們壓榨淨盡的社會,更唔掂。

我們過去請假,因為病,因為結婚生仔,因為去旅行減壓, 十二月十八日下午,我們可以試一次,為公義、為公帑、為香港、為菜園村、為新生活的可能請難得的半日假,來立法會睇住班功能組別,睇實班保皇黨,佢地平時趁我們返工捱生捱死時,不斷做舉手機器遺害香港,十二月十八日,我們在立法會前一起唱歌,一起野餐,一起呼喊公義,阻止倒米 議會通過高鐵撥款。

時間: 12月18日星期5, 下午3點至5點

地點: 香港中區昃臣道八號 立法會大樓

照片 8000 Protesters Against Express RailHong Kong Pictures 提供 (照片庫編號:hkdigit-20100108-224452)